ericandre Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 (endret) Enter the interface which is used for using dynamic DNS service. Interface used for dynamic DNS service: hva er interface(grensesnitt?)? noen som vet dette? første serveren med debian jeg seter opp. takk. Endret 13. januar 2006 av ericandre
Ueland Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Interface er det grensesnittet maskinen bruker mot internett, og det er så si alltid "eth0" i Debian/Ubuntu Funker ikke det så skriver du sudo ifconfig så velger du det kortet som har en IP adresse som passer til nettet ditt.
ericandre Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Skrevet 15. januar 2006 hvis jeg setter eth0 der så sender den den locale ipen og ikke internett ipen. jeg avinstalerte det og satt opp noe på routeren min, får håpe det funker.
Garathor Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Dersom du ikke får det til å virke kan du bruke ddclient, og sette den til å finne IP ved hjelp av web'en istedenfor et av nettverkskortene dine. -use=web : obtain IP from an IP discovery page on the web.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå