Gå til innhold

Duo-bærbar fra MSI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet om disse er å få tak i her i Norge? har hatt problemer med å finne de selv...

Blir spennende å se når Komplett kommer med ny modell også, maskinen i PC byggeren deres er vel basert på MSI S260.. En maskin jeg har siklet på en stund.. Venter nok uansett på Core Duo nå..

Skrevet

Det er sikkert litt old å si det nå, men folk slutter liksom ikke å la seg inspirere av Apple-design, og det må jo være et godt tegn for Apple. :)

Btw; trådstarter - "mov 13h,ax" før nicket ditt, så får du skikkelig oldskool-oppløsning. :)

Skrevet

Hadde vært konge om Komplett tok inn denne. Jeg synes S-serien til MSI er skikkelig rå, og denne virker som kronen på verket. Håper på en oppgradering av

s270 også. Kansje med ATI's nye rd580 chipset :dribble:

Skrevet
Det er sikkert litt old å si det nå, men folk slutter liksom ikke å la seg inspirere av Apple-design, og det må jo være et godt tegn for Apple. :)

Btw; trådstarter - "mov 13h,ax" før nicket ditt, så får du skikkelig oldskool-oppløsning. :)

5431519[/snapback]

Apple design? Enkelte ser tydeligvis Apple design overalt.. Var det intel CPUen du trodde var Apple design?

Skrevet
Ikke dårlig. Men hva man skal med to kjerner i en ultraportabel i dag er vel en annen sak....(kanskje neste office utnytter flere kjerner?)

5431397[/snapback]

vel, mindre \ samme strømbruk og bedre ytelse er ikke noe minus for meg hvertfall ;)

Skrevet (endret)

Denne kommer sikkert til Norge brandet som Medion og/eller Advent, tipper jeg, og vil vel kunne kjøpes stort sett over alt.

EDIT: Leif.

Endret av Marasmus
Skrevet

5431519[/snapback]

Apple design? Enkelte ser tydeligvis Apple design overalt.. Var det intel CPUen du trodde var Apple design?

5434282[/snapback]

kanskje det har noe å gjøre med fargen ?.....

Skrevet

Jaja. Hvis den bruker mindre strøm en en vanlig centrino, så er det jo bra. En 1,2GHz-ish LVU-variant i en vifteløs Dell Latitude X2 kanskje? Skal sende ønskeliste til Dell og Intel :p

Skrevet

det et carbonfiber skal "tåle en støyt" er vel et heller shady utsagt, carbon KAN ha denne egenskapen, hvis fibrene er "vevd" riktig, vanligvis på carbon vi ser i konsument markedet, er det ikke store forskjellen mellom carbon og glassfiber, med unntak av vektbesparelser.

det er m ine observasjoner etter å lekt med både glassfiber og små mengder carbon jeg fikk av en kar som vadde litt kapp til overs fra båten sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...