Gå til innhold

alarm ved oppstart-Er skjerm kortet mitt ødelagt?


Gunnar84

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

begynte å få et problem at dataen krasjet når jeg spilte spill , måtte skru ned på grafikken ellers så krasjet dataen, skjermen ble svartå ejg måtte manuelt så av dataen så på igjen.

jeg åpnet dataen å så at det var MYE støv inni så jeg tok en Q-tips å tørket alle viftene å støvsugde forsiktig inni.

 

Da jeg slo på dataen blinker det en melding på skjermen med noen sekunders mellomrom hvor det står Self test, check signal cable å at skjermen virker.

 

jeg tok ut å inn skjerm kortet et par ganger men til ingen nytte eller forrandring..

så tok jeg kvelden å imorges prøvde jeg igjen, tok ut skjermkortet å satte det inn igjen. Jeg slår på dataen å blir møtt med et langt sammenhengende pip som ikke stopper før jeg slår av dataen, tar jeg ut 3d kortet å starter dataen piper det ikke.

 

Er skjerkortet ødelagt el kan det være noe annet?

 

Har et Gainward 6800 LE som jeg moddet for ca 6 mdner siden etter en modd guide fra hardware.no

 

noen som vet om det kan være noe annet el om det løser seg viss jeg kjøper nytt skjermkort?

 

Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk opp manualen til Hovedkortet, og se der om det står hva den pipelyden betyr.

 

HP har feks kombinasjon av pipelyd og blink i ei lampe på tastaturet.

andre HK produsenter har lysdioder, pipelyd, eller rett å slett noen som sier hva som er feil.

5420790[/snapback]

 

Takker

 

 

Kjøpte dataen av broderen så har den ikke. man skal se om jeg klarer å rote den frem på nettet eller noe, broderen bor i New York så litt lang vei for å hhente den hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...