BHicks Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hei, Jeg fikk for 2 dager siden et problem hvor maskinen plutselig restartet av seg selv. Dette skjedde ca. 10 ganger før jeg som noob klarte å skru av "Automatically Restart" under "Startup And Recovery". Kanskje litt naiv som trodde alt var i orden igjen, da jeg fikk blå-skjerm ca. 1 time etterpå, noe jeg har fått 3 av de siste timene nå. Det som står på blå-skjermen er: Stop: 0x0000000a (0x73750288, 0x00000001, 0x806FFA2A) - og "IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Får også opp: Usbport.sys - address F7F89169 base at F7F81000 datestamp 41107d62 Jeg kjører XP Prof. og har brukt det i over et år uten nevnverdige problemer. Jeg ordnet meg trådløst nettverk av typen Netgear Wireless Router WGR614 (802.11b networks) for 3 dager siden, og problemene oppstod rundt den samme tiden jeg ordnet med nettverket. Så problemet er selvsagt Netgear WG111 v2 54 Mbps Wireless 2.0 Adapter`n. Er det noe jeg kan gjøre for å kvitte meg med disse problemene, som ikke inolverer formatering? Finnes det drivere som kan erstatte de jeg bruker nå, til tross for at jeg har de nyeste driverne i bruk nå? Trenger gode tips så fort som mulig før jeg river ut det siste håret fra hodet mitt. Mvh, Hicks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå