uranus Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hei! Har kjøpt webhotell hos Subsys, og jeg har en include script som jeg alltid har brukt som ikke funker hos Subsys. De bruker php versjon 4.4.2 RC2 eller noe sånt. <?php if (empty($s)) { // om $side ikke er angitt include("hjem.php"); } elseif (!is_file("$s.php")) { // om filen ikke finnes echo "Siden du prøver å åpne ble ikke funnet."; } else { include("$s.php"); } ?> Det er koden jeg må få til å funke, noen som vet hva som må gjøres for å få den til å funke.
???????? Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg antar at å legge til $s = $_REQUEST['s']; rett under <?php vil gjøre susen.
kakkle Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Er det hele scriptet ? Da vi jeg nok tro at det atter en gang er register globals som er problemet. EDIT ARrghhh... Sinnsyk sein med å trykke "Legg til Svar" knappen Endret 10. januar 2006 av kakkle
uranus Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 Takker så mye for det Men hvorfor må det til hos Subsys men ikke andre steder?
Zic0 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Fordi de tenker på sikkerhet og har register globals off
Gjest Slettet-df17e Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Fordi de tenker på sikkerhet og har register globals off 5421928[/snapback] Noe alle seriøse hoster har Så du må ikke syntes sybsys er teite pgr. dette. Både du og subsys har igjen for det.
uranus Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 Jeg syns ikke de er useriøse jeg, er bare at alle webhotellene jeg har brukt, har r.globals vært på. Men de kan skru det på sier dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå