Rampelyset Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Nå skal madammen bytte ut sin Sony Ericsson Z600. I den forbindelse har vi sett ut noen modeller, men er litt usikre... Har tenkt litt på følgende: Hun vil gjerne ha Nokia 6111 i Pink men leste en svært negativ omtale om denne på Aftenposten mener jeg å huske... Ellers har vi sett på: - Samsung D600 - Nokia 6270 (litt usikker på designen her...) - Nokia 6280 (litt usikker på designen her...) Dersom dere har noen tips så mottar vi de med stor takk Har utarbeidet en liste under med ting telefonen burde ha. Funksjoner: -Kalender: Ja, har Sony Ericsson Z600 idag, og denne dekker behovene. -MMS: ja -GPRS: ja -EDGE: hvis den har er det ingen ulempe. Men ikke noe krav. -JAVA:ja Form: Spiller i grunn ikke så stor rolle... Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. -Over 65000 farger. -Touchscreen: nei Pris: Jeg har ca mellom 2500 og 3500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: nei! Diverse: -Merke: Ikke noe spesielt. -Kamera: ja, min. 1.3 -Videokamera: ja -Symbian: kan godt være... -Infrarød port:spiller ingen rolle. -Blåtann (Bluetooth):Ja, må være. -Internminne: Ikke noe bestemt krav til internminne, men minnekort er en fordel. -Minnekort?:En fordel. -MP3: Ja...? -Radio:ja...? -UMTS: Ikke noe krav. -Triband: Ja -Wlan: Nei. - Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Ikke spesielt viktig. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Ringing og sms. Normalt bruk.
KrisKrash Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Har tenkt på det samme som dere. Det jeg leste om 6270 er at skjermen sitter dårlig når den er skjøvet ut og at det kjennes ut som det er sand mellom skjermen og tastaturet... Skal sjekke dette på en utstillingsmodell i en eller annen butikk!
Lurifaksen Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 (endret) Hun vil gjerne ha Nokia 6111 i Pink men leste en svært negativ omtale om denne på Aftenposten mener jeg å huske... 5414758[/snapback] Sitter med en 6111 i hånden, og tror må konkludere med at dette er en av de stiligste telefonene jeg har sett i denne prisklassen. Skjønte ikke helt "testen" til aftenposten - de skryter fælt av baksiden? Hallo? Hva er så spesielt med baksiden? Og de klager fælt på manglende kvalitetsfølelse? Eneste jeg kan tenke meg som ville økt kvalitetsølelsen var at det var brukt metall i stedet for plast - men herregud vi snakker om en telefon til under 2500,- Uten å ha testet telefonen grundig, synes jeg noe mindre enn en 4'er på terningen virker helt feil. Selvfølgelig kjøper du ikke denne telefonen pga kamera/mp3/bilde-mulighetene - men den har faktisk rimelig mange funksjoner selv om dette først og fremst kanskje er en design-telefon. Ser for meg at det kan bli mange gode kampanjer på denne. Endret 12. januar 2006 av Lurifaksen
V!king1 Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Når skal du kjøpe telefonen da? Rykter sier at Nokia 6280 er forsinket til februar/mars. Ellers ville det vært mitt førstevalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå