stakkarn Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg driver nå å skal legge inn Cedega CVS på min maskin som kjører Ubuntu. Jeg har fulgt denne guiden. Når jeg går inn i terminal og skriver dette: sudo apt-get install cvs build-essential bison flex-old libasound2-dev x-window-system-dev libpng12-dev libjpeg62-dev libfreetype6-dev libxrender-dev libttf2 libttf-dev libsdl1.2-dev libsdl-ttf2.0-dev libsdl-net1.2-dev libsdl-gfx1.2-dev msttcorefonts libfontconfig1-dev Som det står i den guiden at jeg skal gjøre så kommer denne feilmeldinga opp i terminal: Se et bildet av terminalen her. Noen som vet hva jeg må gjør for å få det til å virke?
Dwagon Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Antageligvis en apt session som ikker er helt i vater, du kan prøve å slette lock fila rm /var/cache/apt/archives/lock
dayslepr Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 pass på at bare en "instans" av en eller annen type installerings-program som f.eks. apt-get eller Synaptic kjøres om gangen .. ("Legg til programmer" på taskbaren din?)
gullf1sk Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Han har kjørt den som root, han satte "sudo" før "apt-get"
dobbelmann Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Ok, så ikke det Veit bare at den feilen kan komme hvis man glemmer det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå