Gå til innhold

Hvordan få vekk "Help and Support" fra start menyen?


LtdEdFred

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-09 23:26, Baltazar skrev:

Er dere sikre på at vi snakker om samme problem? Jeg mener den første menuen som spretter opp rett etter at du har trykket på Win keyen eller klikka på "start" knappen. Der står det "Help and Support" sammen med f.eks "Programs" og "Control Panel" (som jeg også gjerne vil bli kvitt).


 

Av rein nysgjerrighet spør jeg hvorfor du vil fjerne dette?? :smile:

 

_________________

XP Pro

P4 2.26 GHz

512 DDR Apacer PC2700

Asus P4S533

IBM 120GPX 60GB

WD Caviar 80GB

Quantum Fireball 20GB

Plextor 40/12/40

 

[ Denne Melding var redigert av: Mozy på 2002-09-10 00:45 ]

Lenke til kommentar

Det sier seg jo selv det vel? De fleste blir jo hekta på å customize det meste fra wallpaper til startmeny. En annen ting er at er det ting du ikke bruker så er det jo ikke noe vits å ha det der vel? He he, vi er jo alle sammen sære og litt syke i hodet på hver vår kant. Jeg f.eks må ha control panel som meny og fjerne ditt og datt også er det bare noen spesielt utvalgte ikoner jeg alltid har i quick launchen...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-10 01:05, superdigg skrev:

Det sier seg jo selv det vel? De fleste blir jo hekta på å customize det meste fra wallpaper til startmeny. En annen ting er at er det ting du ikke bruker så er det jo ikke noe vits å ha det der vel? He he, vi er jo alle sammen sære og litt syke i hodet på hver vår kant. Jeg f.eks må ha control panel som meny og fjerne ditt og datt også er det bare noen spesielt utvalgte ikoner jeg alltid har i quick launchen...


 

Jeg er litt enig med deg, men hvorfor fjerne kontrollpanel? Hvorfor ikke bare utvide den så det blir en meny der den er nå? Når det gjelder quick launch så er det ikke hva som helst som får lov til å ligge der hos meg heller... :smile:

Lenke til kommentar

Her er riktig svar uten installering av noe prog.

 

start meny: kjør (åpne) mmc (ok)

-fil legg til snap in modul

-legg til i konsoll rot

velg lokal datamaskin policy (fullfør) (lukk)

(uttvid) lokal datamaskin policy / administrative maler / start meny og oppgavelinje

høyre klikk på "fjern hjelp menyen fra start meny" (på høyre side) / egenskaper / aktivert

gå ut.

logg av/på

 

vips borte vekk !

 

som dere ser kan man også fjerne masse annet her også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...