appelsinbrus Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Veit ikke om dette er rett sted å poste dette, men jeg poster nå likevel jeg da. Lasta ned et par videoer med CS på, men fila er av DEm-format. Tenkte at dette på en måte skulle spilles gjennom CS eller noe, men det jeg egentlig lurer på er om det finnes et program i windows som klarer å spille av denne fila. Hvis ikke, hvordan gjør jeg den spillbar i windows mediaplayer? tnx
TheDarkListener Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Åpne cs, åpne console (|), skriv play *navnpådemo.dem* Er et program som heter skplayer eller noe som kan kjøre fra win. Og det er en egen katagori for CS.
appelsinbrus Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 må jeg legge fila noe spesielt sted inne på cs-mappa da?
appelsinbrus Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 Ok, nå har jeg fått tak i SKPlayer, men det kommer jo seff ei feilmelding: "Could not copy demo-file: systemet finner ikke angitt bane" dette betyr vel at programmet ikke finner fila, men fila er jo der!! Hvordan kan jeg fikse det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå