Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor ustabil idet site i NORD NORGE.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt det samme problemet, bor rett nord for oslo.

 

Har snakka med Telenor sikkert 20 ganger. De mener linja er ok hvis du har grei nedlastnings hastighet. Men hjelper lite med 200+ i ping...... :hrm:

 

Har vært bra i ca 2 uker her nå da, så er endelig fornøyd :D

Lenke til kommentar

Kan si at jeg og ALLE andre jeg kjenner som har Telenor som internetleverandør i Tromsø, plages med akkurat det samme. Hadde samme problemene for noen uker siden, da tok det ca. 1 måned før de fiksa feilen.

 

Til meg sier de at "det er kapasitetsproblem i nettet i Nord Norge. Forventes utbedret fra midten av januar -06." Virker ikke særlig lovende.

 

Har før hørt at de plages med kapasiteten mellom Trondheim og Bodø, og at det vurderes en maks hastighet på 2Mbit til alle brukerene for å lette situasjonen (sakt av kundebehandler i Telenor).

 

Vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn at Telenor ikke står særlig høyt i kurs hos meg isåfall...

Lenke til kommentar

Kjent problem. I Narvik står det helt i ro for tiden :no:

 

I lokalavisa beklager Telenor og sier de trodde de hadde kapasiteten som skulle til da de i desember i fjor økte hastigheten til de eksisterende kundene, samtidig som at de fikk et stort antall nye kunder :cry: , de tok altså feil.

 

Det begynner å bli en del penger de er skyldige nå i ikke-leverte tjenester...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...