Singularitet Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Når jeg er på enkelte sider, f.eks. Dagbladet så får jeg ikke sett videosnutter i browseren. Der står det som følger: Du må skru på Javascript i nettleseren for å se videon. Men det har jeg slått på, via Instillinger i FF1.5. Noen som har noen forslag?
Den normale mann Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 (endret) Kan du linke til en side du har problemer med. Endret 8. januar 2006 av 100smiles
Singularitet Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Sliter med alle sider til Dagbladet, har prøvd litt på VG, med har ikke finni noe videor der. Kan det være NIS som bugger?
Den normale mann Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 (endret) Er det sånne sider du har problemer med (se vedlagt bilde) I så fall er det nok ikke noe problem med Firefox, siden jeg har samme problemet i Internet Explorer Endret 8. januar 2006 av 100smiles
Singularitet Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Akkurat slik ja!! Hmmmmmm. Er det NIS eller noe anna som bugger da? Eller er det Dagbladet som sjøl tråkker i salaten?
Den normale mann Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 (endret) Nå fant jeg problemet, det er reklame filtre i NIS som skaper problemer, prøv å skru av reklamefiltre og prøv å undersøke hvilket ord i URLene til videoene som gjør at de blir blokkert. EDIT: Takk for at du hjalp meg, til å prøve å finne ut av feilen. Har hatt som deg, men tenkte aldri på at det kunne være NIS som skapte problemene. Endret 8. januar 2006 av 100smiles
Singularitet Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Hehe Bare hyggelig at man kan hjelpe!! Har prøvd å legge Dagbladet på godtatt lista i reklame greia i NIS, men det virker fortsatt ikke...
Den normale mann Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Dette var nok ikke så lett, si ifra vis du greier det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå