Gå til innhold

På jakt etter guider for BWL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har Whipper Root Tuber og Night Dragon's Breath samme cooldown? Ellers er det jo ikke vits for meg med Night Dragon's Breath egentlig. Mindre health og faktisk mana som jeg ikke trenger. Firemaw down btw.

BWL er jo gøy. ^^

5417174[/snapback]

Forskjellige cooldowns :)

Endret av Gnurk
Skrevet

www.inner-sanctum.dk

Altså jeg har selv vært på prøve tid i et BWL Guild, hadde på den tiden 1 epic (Gutgore Ripper) Jeg pumpet på med items som helst ga endel stamina. Andre stats ble smågimped, men det var ikke noe problem. Hør etter hva raid leder har og si og følg ordere. FR is BWL er unødvendig om du ikke er tank. Selv Rogue og på prøve dagene kjørte vi bwl fra Razorgore til og med Chromaggus. Dette gikk glatt uten nevneverdig mye FR. (Kom forøvrig inn i Guildet :)

Skrevet

seal fate builden funker fett i bwl... funker bedre nn den kjedelige trege pve speccen iallefall... men er vel mere smak og behag og hvordan man spiller roguen sin egentlig

Skrevet
De andre roguene der mente at jeg skulle ha adrenaline rush iallefall.... Så da ble det det.

5435942[/snapback]

Har du planer om dominere dmg meter så er jo 16-25-10 det beste talent builden som noen sinne har eksistert i PvE.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...