kaliber Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 heisan. jeg er i en ganske rar situasjon. jeg hadde glemt passordet mitt på den gamle accounten. men nå har jeg laget en ny account og nytt passord. men fortsatt kan jeg ikke logge på steam. får beskjed om at det er enten trøbbel med steam eller linja mi. noen som har noe forslag på hva jeg evt. kunne gjøre?
themanfrom Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Har du telenor? Sjekk om du har fått epost fra telenor.. de sperrer linja de for merkeligste grunner(sperrar alle porter utenom de du trenger for epost motak, msn og å surfe på http: blabla) fikk selv sperra fordi "jeg kunne være en trussel mot nettverket, fordi jeg hadde "Spyware" "
Rostad Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Ja det problemet hadde jeg for en måneds tid siden, bare og sende en mail om at du har lagt inn antivirus program så, fjerner de blokken.
kaliber Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 har reinstallert steam og det hjelper ikke. har ikke telenor, bruker bluecom og det har ikke vært sånn før. snodige greier altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå