Gå til innhold

Laste ned winxp sp1??


Bjarnez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-09 15:46, airguard skrev:

skjønner fremdeles ikke at folk gidder så sant de ikke har engelsk version.

dette funker ikke på den norske !!!!





 

Det er nok sant det du sier men når det er sagt så skjønner ikke jeg at noen gidder bruke den norske versjonen... Og det funka helt konge på den engelske.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-09 16:04, Cursed skrev:

den er på norsk!


Ja, den norske versjonen er på norsk.. skjønner du ikke det språket? :wink:

 

Norsk vs. Engelsk versjon:

Norsk er normalt mer forståelig for norske folk. Mulig sånne wannabe-data-proff-folk som elsker hackerfilmer liker best engelsk men.. :grin:

 

Ellers kommer jo engelske oppdateringer (SP1 f.eks.) raskere enn norske da. Det er jo et pluss. Dessuten har det vært rykter om at engelsk _muligens_ kan ha mindre bugs enn en norsk versjon. Jaha..?

 

Jeg ser det på denne måten; alle som har engelsk versjon viser at de har piratkopiert XP. Jeg derimot, kjører norsk versjon.. :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Norsk er normalt mer forståelig for norske folk



 

På internett snakkes det veldig ofte engelsk, og tidligere da jeg kjørte 98SE norsk, måtte jeg ofte leite en stund før jeg skjønte hva folk mente.

Husker en gang jeg lette lenge etter 'Accessories' :smile:

 

enkelte plasser er det også dårlig oversatt. kommer ikke på noe nå, men er ganske sikker på at jeg har irritert meg over det før.

 

PS. pc'ne på skolen kan vist ikke helt bestemme seg om de er på norsk eller engelsk. jeg fikk feilmelding om at det var noe feil med scriptet, og den lurte på om jeg ville fortsette å kjøre script. Det ene valget jeg hadde var 'Ya' :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-09-09 16:32 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-09 16:18, havegg skrev:

Quote:


Den 2002-09-09 16:04, Cursed skrev:

den er på norsk!


Ja, den norske versjonen er på norsk.. skjønner du ikke det språket? :wink:

 

Norsk vs. Engelsk versjon:

Norsk er normalt mer forståelig for norske folk. Mulig sånne wannabe-data-proff-folk som elsker hackerfilmer liker best engelsk men..
:grin:

 

Ellers kommer jo engelske oppdateringer (SP1 f.eks.) raskere enn norske da. Det er jo et pluss. Dessuten har det vært rykter om at engelsk _muligens_ kan ha mindre bugs enn en norsk versjon. Jaha..?

 

Jeg ser det på denne måten; alle som har engelsk versjon viser at de har piratkopiert XP. Jeg derimot, kjører norsk versjon.. :wink:

 

Min laptop ble levert med engelsk xp på min oppfordring. Noen jobber faktisk i litt internasjonale miljøer så engelsk kan være greit å ha. Når det gjelder bugs så se det sånn: jo flere som leker med koden jo værre. En annen ting er at jeg bruker bare engelsk programvare og jeg lager bare engelsk programvare og av erfaring så funker faktisk engelsk windows best med engelsk programvare.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-09 16:28, Cursed skrev:

Quote:


Norsk er normalt mer forståelig for norske folk



 

På internett snakkes det veldig ofte engelsk, og tidligere da jeg kjørte 98SE norsk, måtte jeg ofte leite en stund før jeg skjønte hva folk mente.

Husker en gang jeg lette lenge etter 'Accessories' :smile:

 

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-09-09 16:32 ]</font>

 

jaja hvorfor bruke engelsk da hvis du ikke kan englesk.

acc.... er vel fremdeles tilbehør ? :grin:

Jag er inta svorsk men bara svensk trallalalala....

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-09 16:28, Cursed skrev:

Quote:


Norsk er normalt mer forståelig for norske folk



 

På internett snakkes det veldig ofte engelsk, og tidligere da jeg kjørte 98SE norsk, måtte jeg ofte leite en stund før jeg skjønte hva folk mente.

Husker en gang jeg lette lenge etter 'Accessories' :smile:

 

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-09-09 16:32 ]</font>

 

jaja hvorfor bruke engelsk da hvis du ikke kan "englesk".

acc.... er vel fremdeles tilbehør ? :grin:

Jag er inta svorsk men bara svensk trallalalala....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...