Dunedain Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Ja, nå har Kingdom Hearts 2 kommet ut i Japan og det virker utrolig feet. Etter å ha runda KH ''100%'' fikk jeg den ''hemmelge traileren'' for toern, nemlig ''Another Side, Another Story''. (prøv også å få tak i den japanske versjonen av denne filmen, ''Deep Dive''. Den er mye lenger og tøffere . ) Der ser vi en ukjent figur (BHK - vil ikke røpe mer) slåss mot Heatless med to (!) key's, Riku (?) hoppe ned fra en høy bygning og mystiske ''qoutes''. Dette gjorde at jeg begynte å glede til oppfølgeren. Har ikke spilt Chain of Memories, men burde kanskje det? Uansett: Sleng i Cloud, Squall og andre FF-personer og vi har noe å glede oss til Andre som gleder seg?
Kadaju Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Får vel innrømme at jeg gleder meg til å se hvordan spillet blir i hvert fall. Det første spillet var ikke helt min smak, men men... Gleder meg forresten mer til Dirge of Cerberus Har forhåndsbestilt den japanske versjonen til og med
Dunedain Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Får vel innrømme at jeg gleder meg til å se hvordan spillet blir i hvert fall. Det første spillet var ikke helt min smak, men men... 5396085[/snapback] Det skal være mange flere FF-personer med, selve spillet skal være ca dobbelt så stort som det forige og skal by på mange overaskelser. Så selv om det forige ikke var heilt din smak, så syns jeg du skal prøve dette når det en gang kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå