shanglapang Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Hei jeg kjøpte meg counter strike pakka med CS source, half lifte 2 deathmatch og day of defeat source. Innstaleringengikk helt fint og når jeg startet spillet kom det opp "updating steam" og etter en stund sto det unable to update steam. så avinstalerte jeg hele dritten og gjorde alt på nytt og nå skjer det ingenting når jeg starter spillene. Hvis jeg trykker på steam får jeg "steam is alredy running" har fryktlig lyst og spille cs i helga kan noen hjelpe meg??
oysfaerg Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Gå inn i task-manager og se om "Steam.exe" ligger under "Prosesser". Hvis den gjør det, høyreklikker du og velger at den skal avslutte prosessen. Så reinstallerer du Steam - Da skal alt være greit
Jooakim Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Med updating-problemet kan du prøve å slette "ClientRegistry.blob" og "SteamUI.dll", fra Steam-mappen.
shanglapang Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Skrevet 6. januar 2006 Takk fungerte og starte opp updaten igjen men den stopper fortsatt opp etter en stund denne kommer opp
shanglapang Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Skrevet 6. januar 2006 Takk fungerte og starte opp updaten igjen men den stopper fortsatt opp etter en stund denne kommer opp Uten_navn.bmp Uten_navn.bmp
shanglapang Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Takk for hjelpen allesammen det viste seg at valve ga ut en ny patch og hadde innstilt serverne fra den 5-8 januar
7wis7 Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Jeg har gjort det som som dere sa, men det funker fremdeles ikkje hos meg. Er det noen som har flere anelser eller har vert borti det samme problemet og har funne det ut problemet paa en annen maate??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå