Tumbleweed Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Altså, jeg vil helst unngå å sage i dashbordet på min 100% originale Volvo 164. Det er fra før laget plass for stereo/radio, men hullet er selvsagt ikke stort nok for dagens standarder. Finnes det spesial-produkter der ute? Jeg er på utkikk etter ny teknologi i gammel innpakning, med andre ord. T'Weed
Magnum p.i. Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Hva med å ha en gammel spiller til pynt, og ha en ny i f.eks hanskerommet som du styrer med fjernkontroll?
transmedia.no Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Vel, regner med du ser etter en "aksel"-radio... du kan jo prøve å finne en Nakamichi TD-1200 eller TD-1200II brukt på nettauksjon... 20 år gammel, men en klassiker! Du må også da ha separate forsterkere til høyttalerne dine, og spilleren har AUX-inngang hvor du da kan koble til noe mer moderne avspillingsutstyr. Til gjengjeld får du noe som passer bilen perfekt og som har HiFi-egenskaper den dag idag. Og motorisert kassettskuff selvfølgelig.
Tumbleweed Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Skrevet 6. januar 2006 Takker og takker. Ser ut som jeg må bruke litt tid på dette ja. Tipsene er behørig notert, og det er lagt ut søk etter radioene som er nevnt. T'Weed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå