Joakim Gjerde Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 (endret) Hei! Jeg har en pop up link med et vindu som er skalert til en spesiell størrelse! På den blå linjen på toppen blir det ikke bare navnet på siden men server adresseb står også der. i mitt tilfell www.hortensgutta.com - Poll. Jeg vil helst at det bare står Poll! Noen som vet om en måte å gjøre dette? Koden min ser nå sånn ut hvis det hjelper noe! <script language="JavaScript"> function popup_window(url) { window.open(url, 'popup', 'width=350, height=150, menubar=no, scrollbars=no, toolbar=no, location=no, resizable=no, directories=no, status=no'); }</script> Mvh Joakim Endret 9. januar 2006 av joakim@hortensgutta
MC2 Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 (endret) er det ikke bare å legge til <title>Poll</title> i html koden til det vinduet som skal åpnes? hvis ikke kunne du prøve:http://www.mozilla.org/docs/dom/domref/dom...35.html#1017530 har ikke prøvd den måten selv. Endret 6. januar 2006 av MC2
Joakim Gjerde Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Skrevet 6. januar 2006 har satt opp tittel til Poll men de hjelper ikke.. side det er et pop up window skriver den adressen til serveren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå