Gå til innhold

Får ikke overført sanger fra pc til Samsung D600


Dev0

Anbefalte innlegg

kjøpte meg Samsung D600 for 2 dager siden..Alt har funket bra bortsett fra når jeg skulle sende filer fra pc`en til mobilen.. tok inn cd`en (som tok 3-4 timer før svarte), så fikk til slutt installert all programmvare og gikk inn på programmet men får ikke overført filene. Står at det er ikke er noe tilkobling. Men kabelen fra mobilen til pc`en står jo i..(Usb)... prøvd og rs`e, installere på nytt, men det funker fortsatt ikke..

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre for og få det til og virke..?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
kjøpte meg Samsung D600 for 2 dager siden..Alt har funket bra bortsett fra når jeg skulle sende filer fra pc`en til mobilen.. tok inn cd`en (som tok 3-4 timer før svarte), så fikk til slutt installert all programmvare og gikk inn på programmet men får ikke overført filene. Står at det er ikke er noe tilkobling. Men kabelen fra mobilen til pc`en står jo i..(Usb)... prøvd og rs`e, installere på nytt, men det funker fortsatt ikke..

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre for og få det til og virke..?

5388050[/snapback]

 

 

slett det du har installert fra cd og gå inn på samsung.no og last ned program til tlf derfra.Da vil det garantert virke for jeg hadde det samme problemet selv :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...