Kaldfisk Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Hei, Jeg har overtatt ansvaret for en access-database her på jobben. Det vi bruker den til er å registrere saker som kommer inn til brukerstøtte. Vi er tre stk. som har tilgang til denne databasen. Når jeg registrerer en sak i databasen blir det sendt ut en mail til de to andre og mailen inneholder hele saken med dens detaljer om bruker osv. Men problemet er det at når disse to andre åpner databasen og ser på saker som er registrert ser de bare sine egne saker og tidligere saker som er registrert av andre, de sakene jeg registrerer i databasen får de altså ikke opp. Når jeg åpner databasen får jeg opp sakene jeg har registrert, men altså ikke de andre to. Noen som har noen forslag om hvordan jeg kan få til at de andre også kan se sakene jeg registrerer? Evt. en løsning. Takk på forhånd for alle svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå