Stinmaker Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei, jeg var ute hos en kompis for å sette opp ruter, ruteren er fra 3com med intregert adsl modem, adsl linjen er fra telenor. det som er merkelig er at min laptop kommer ut på nett via trådløs, men stasjonære pc'en som er koblet opp på ruteren via kabel kommer inn på ruteren, men ikke på internett. har dere noen tips om hva som kan være feil? tror ikke det er noe galt med adsl forbindelsen eller ruteren. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Har dere satt opp routeren med Telenor sine DNS adresser ? En MAC f.eks bryr seg ikke om slike problemer men PC`r de bare "må" ha DNS satt . Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Har dere satt opp routeren med Telenor sine DNS adresser ? En MAC f.eks bryr seg ikke om slike problemer men PC`r de bare "må" ha DNS satt . 5381635[/snapback] Henter ikek dette ruteren automatisk? slik at pc'en får et automatisk dns fra ruteren igjen eller tar jeg feil? hvis vi skal sette på DNS på pc'en blir det ikke da dns fra ruteren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå