HelNQtt Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Heisann. Jeg skaffet meg Warlord, men det er et så gammelt spill Dette problemet kommer opp ; Jeg prøver å åpne setup-filen eller innstalasjonsfilen på Warlord, men får en meldingsboks opp der det står: (På det blå øverst): 16-biters Windows-delsystem (På det grå under): C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Systemfilen passer ikke for MS-DOS og Windows-programmer. Velg "Lukk" for å avslutte programmet. Svar ; Klikk høyre museknapp på programmet, egenskaper, og prøv å sette det til kompatibilitetsmodus for Win 95. Gjør dette på alle exe-filer du finner gjennom et søk etter "*.exe" i GTA-mappen. Kan hende det funker, har fikset mange eldre spill slik. (Det virket ikke) Det er et gammelt spill og driver ikke MS-DOS 32bit eller noe, tror jeg. to play these games u need to dw this http://dosbox.sourceforge.net/news.php?show_news=1 it's the ultimate dos emulator for windows nt and higher os that doesnt support 16bit code.. Lite tips jeg fikk. Men jeg forsto ikke hva jeg skulle Downloade Men vist noen av dere eller du finner ut av det så setter jeg pris på om at dere svarer og sier hva jeg skal innstalere der =) var masse forskjelligt ^^
MiniX Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Gå til denne siden. Der finner du en liste over servere du kan laste ned instalasjonsfilene fra. Når du har innstalert det, kan du se her for å finne ut hvordan du kommer videre. (bare så du ikke blir overrasket. Dosbox er en emulator og tar fort mye systemresurser, så det kan være du ikke kan jobbe med alt for mange ting samtidig som du spiller) Kos deg.
HelNQtt Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 vell.. klart å mounte C: men kommer ikke videre det med å starte spillet i dosboxen ?
MiniX Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Hva er det som skjer? Får du noen feilmeldinger? Du gir litt lite info synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå