HoaXed Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Heihei. Jeg lurte på om det fantes noen program som gikk rundt den lille sperren som gjør at visse nettverk nekter tilgang til servere. Dette fordi jeg driver med hjemmesider, men på de fleste nettverk jeg er på kan jeg ikke oppdatere siden.. Noen forslag?
nifty Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Så vidt jeg vet finnes det få, om ingen nettverk som nekter tilgang til servere. (som i alle servertjenester.) på generell basis. Forsøker du å si at FTP-porten er stengt utgående i brannmur/ruter? Dersom det er dette som er tilfellet, kan du bare kjøre ftp-serveren du skal kontakte på en annen port, gjerne en port som IKKE er stengt i brannmuren. Uansett, så er det sikkert en grunn til at porten(e) er stengt ..... PS! enkelte webservere lar deg også jobbe via http når du skal jobbe på sidene dine, dersom du fortalte hos hvilke leverandør webserveren din står oss, kanskje noen kan hjelpe deg med en fremgangsmåte de. _nifty_
HoaXed Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 (endret) Så vidt jeg vet finnes det få, om ingen nettverk som nekter tilgang til servere. (som i alle servertjenester.) på generell basis. Forsøker du å si at FTP-porten er stengt utgående i brannmur/ruter? Dersom det er dette som er tilfellet, kan du bare kjøre ftp-serveren du skal kontakte på en annen port, gjerne en port som IKKE er stengt i brannmuren. Uansett, så er det sikkert en grunn til at porten(e) er stengt ..... PS! enkelte webservere lar deg også jobbe via http når du skal jobbe på sidene dine, dersom du fortalte hos hvilke leverandør webserveren din står oss, kanskje noen kan hjelpe deg med en fremgangsmåte de. _nifty_ 5380471[/snapback] Takk for svaret nifty.. Hoster hos domenetorget, servernavn: malkuth.1webhost4all.net Er nok ftp sperre ja EDIT: Åssen kan jeg finne ut hvilke porter som er åpne, mener å ha sett dette på nett ett eller annet sted men husker ikke helt.. Endret 4. januar 2006 av HoaXed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå