Kim64 Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Nå har det seg sånn at min kjære skal ha seg pc, men budsjettet er relativt stramt. Å sette den sammen selv er ikke no problem Har finni noen: Intel, netshop Amd, Komplett.no Intel, Komplett.no Er åpen for andre løsninger Datan skal brukes til følgende: Internett Msn Nedlasting av musikk Høre på musikk Og lette spill Maskinen skal ikke overklokkes Skjerm trengs ikke, tastatur og mus trenger hun heller ikke (men det er gammelt og slitt, så no nytt skader ikke) Håper noen kan hjelpe litt her
spøkelset Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Jeg hadde gått for amd-pc'en på komplett som du selv hadde funnet. Ser bra ut!
Kim64 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Skrevet 3. januar 2006 hvorfor er denne bedre? amd har lavere ghz enn intel da noen andre innspill? fordelen med den på netshop er at hun slipper frakt, da denne butikken ligger ikke langt unna.
storken Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 hvorfor er denne bedre? amd har lavere ghz enn intel da noen andre innspill? fordelen med den på netshop er at hun slipper frakt, da denne butikken ligger ikke langt unna. 5379021[/snapback] en amd som jobber på 2 ghz er like god som en intel på 3 ghz amd har annen arkitektur som jobber på lavere frekvenser med samme ytelse! og en brukt pc kan være tingen her!
Kim64 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Skrevet 3. januar 2006 ja, hadde en fin en på hånda, men den ble solgt dagen før vi kom. er også greit og kjøpe nytt, da har man jo garanti og sånt. Skal brukes mest til surfing og msn
Forumforumforum Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 hvorfor er denne bedre? amd har lavere ghz enn intel da noen andre innspill? fordelen med den på netshop er at hun slipper frakt, da denne butikken ligger ikke langt unna. 5379021[/snapback] en amd som jobber på 2 ghz er like god som en intel på 3 ghz 5379117[/snapback] man kan ikke akkurat regne sånn eller da..
Forumforumforum Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 (endret) dypere ? Man kan ikke sammenlikne akkurat sånn at min P4 (s939) på 3,0 yter akkurat det samme som min kompis sin Amd XP (s A) på 2,0 ghz yter like mye ? Om du mener det er sånn.. kan du gi meg en mer spesifik formel på åssen du regnet ut det ? Endret 3. januar 2006 av espennyh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå