Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med trådløst nettverk


Anbefalte innlegg

Jeg har en jensen wireless high speed router 2. og et gigabyte pci 54 mb/s nettverkskort. støtter b/g... selv om eg vet lite ka det betyr...

 

Jeg hadde fått fatt i det kortet og den routern eg nevnte. Monterte alt med god tro. WOW! dette var jo bra det.. fikk full internetthastighet når routern stod oppå pcen.... så skulle jeg ta den ned på rommet mitt(15m unna) og da fikk jeg bare +-20% men så holdt jeg på og irriterte meg. men så plutslig fikk jeg 60-90 % signalkvalitet og var storfornøyd... det var veldig bra forbindelse. Men så etter noen dager var det som det var igjen..... DRIT DÅRLIG.. ka som gjør dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får det ikke noe bedre til....

Men det som er så rart er at det funka veldig fint. men så var det slutt... men først var det jo på samme vis.

5380159[/snapback]

 

 

 

Kan være noe anna som spiller inn på signalet. andre trådløse enheter mellom datamaskinen og routern?

Har du kryptert forbindelsen mellom router og datan? det kan også spille inn

Lenke til kommentar
Får det ikke noe bedre til....

Men det som er så rart er at det funka veldig fint. men så var det slutt... men først var det jo på samme vis.

5380159[/snapback]

 

 

 

Kan være noe anna som spiller inn på signalet. andre trådløse enheter mellom datamaskinen og routern?

Har du kryptert forbindelsen mellom router og datan? det kan også spille inn

5381551[/snapback]

 

Kryptert? hmm... kan jo kansje være noe som forstyrrer, men ka kan det være da? eg bor i enebolig....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...