Vikers88 Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 I menyen til Bf2 lagger musikken, andre som har problemer med det? har begynt å venne meg til det, men det er fortsatt litt irriterende btw, trur jeg har den nyeste driveren til lyd-kortet også
Dj_Arnleif Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Heheh var vel det ja Men OT: har det alltid vert slik?
Geita Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Fin feilpost. Uansett så sleit jeg også med lyden i BF2. Jeg hadde nesten ingen bass i lydbildet, og fikk ikke velge riktige lydinstillinger. Nyeste drivere var installert og altsammen. Jeg var skikkelig fortvilet Men alt ordnet seg når jeg reinstallerte spillet.
sixx Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 prøv å kjøre "dxdiag" fra startmeny->kjør-> skriv dxdiag.... deretter velger du lyd, så stiller du inn på hardware akslerasjon eller noe i den duren(skriver fra hodet, har det ikke foran meg) så justerer du den enten opp eller ned til det KANSKJE blir rett. Er ikke sikker på om det hjelper, men det hjalp til meg hvertfall....
Vikers88 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 (endret) Prøvde å stille på det i "dxdiag", men det hjalp ikke Endret 5. januar 2006 av Vikers88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå