Gå til innhold

Noen som har erfaring med M4438/ I9300 og BF2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt lei av folk som sier at de kjører den og den oppløsninga med fete innstillinger når det er klin umulig at hardwaren klarer det.

 

Kjørte nylig selv ett 6800GT @ Ultra på en Opteron 146 @ 2.8GHz med 2gb minne - og jeg hadde aldri drømt om å kjøre på 1600x1200 med alt på high.

 

Trur det som er tilfellet her er att enkelte venner seg til å spille på 20fps og synes at det er greit - noe det for min del definitivt ikke er.

 

På 7800GT'en jeg oppgraderte til, så spiller jeg nu på 1280x1024, alt på high, 4xAA og TsAA aktivert. Da ligger jeg gjennomsnittlig på 60-90fps - men i støytene kan den være nede på 30-tallet - men dette tåler jeg forsåvidt. Får eventuelt klaske på med ett extra kort etterhvert for litt SLi-goodness :p

 

For å sjekke frameraten i BF2, så er det bare å hente frem konsollen (knappen under Escape) - og skrive "renderer.drawfps 1" - uten anførselstegn seff - og da vil frameraten dukke opp øverst i venstre hjørne.

 

For jeg nekter simpelthen å tro at BF2 vil få gode nok framerates i den oppløsninga og detaljsettingen med ett 6800GO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...