pessimisten Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 har noen spørsmål angående Revconnect: 1: hvordan gjennopptar man nedlastninger når man starter? 2: hvordan kan du søke med resultater? (har søkt men uten resultater på ting som jeg vet er der) 3:skal d åpnes noen porter osv? takker på forhånd!
NooN Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 1: de fortsetter automatisk hvis det er noen users online (må være tilkoblet noen huber) - du kan også pause dem på "download queue", knapp på menylinja 2: du må gå i innstillinger og velge passive mode, da du sikkert har en router som blokkerer portene 3: ja, men jeg vet ikke hvilke... hvis du åpner porter får du brukt active mode.
pessimisten Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 1: de fortsetter automatisk hvis det er noen users online (må være tilkoblet noen huber) - du kan også pause dem på "download queue", knapp på menylinja 2: du må gå i innstillinger og velge passive mode, da du sikkert har en router som blokkerer portene 3: ja, men jeg vet ikke hvilke... hvis du åpner porter får du brukt active mode. 5366007[/snapback] takk.. hva betyr d når det står: No slots available?
NooN Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 at de du laster ned fra ikke har ledige "upload slots" de har f.eks 3 slot'er og alle er i bruk, så du må vente til de er ferdig å laste opp den filen til noen andre før det blir din tur i køen..
pessimisten Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 at de du laster ned fra ikke har ledige "upload slots" de har f.eks 3 slot'er og alle er i bruk, så du må vente til de er ferdig å laste opp den filen til noen andre før det blir din tur i køen.. 5366272[/snapback] ok, takker nå er jeg veldig smartere på dette en jeg var før
pessimisten Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Skrevet 2. januar 2006 går d ann å sette max upload speed no sted?
NooN Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 nei, ikke uten å bruke et eksternt program som f.eks NetLimiter eller DU Super controller.
pessimisten Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Skrevet 2. januar 2006 nei, ikke uten å bruke et eksternt program som f.eks NetLimiter eller DU Super controller. 5372785[/snapback] hvilke av de er mest brukervenlige?
baremegigjen Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Har ikke testet noen av dem selv, men vær klar over at mange hubber kicker deg ut hvis du bruker noen form for netlimiter...
NooN Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 har aldri blitt kicka ved bruk av DU Super Controller... er veeeeeldig brukervennlig... enkelt å greit dudee: du har PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå