glx-rider Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Hei! Har sett at mange får som råd å sette på 50 Hz hvis de opplever hakking når man spiller av videoer på 360. Hvorfor skjer dette? Slikt skal jo ikke skje hvis tvn støtter 60 Hz.. eller? Lurer på om det kan være xboxen som er gærn eller spillet eller vet a f... Er det en generell regel at 60 HZ er bedre?
FJERNET111 Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Det er ikke noe generell regel nei, men det har funket for mange (i spill). Hvis det er dvd du tenker på så er det tydeligvis noen software problemer med dvdspilleren, noen dvder hakker litt og andre ikke.
Blårens Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 (endret) Hz er svingninger per sekund 60Hz=30 bilder i skundet (på vanlige tv-er) Endret 31. desember 2005 av MongoMan
glx-rider Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Skrevet 31. desember 2005 mente egentlig videoene i spill siden det er der jeg haar opplevd det..(spes quake 4) litt dårlig forklart i første post.. Men dvdn har jeg ikke prøvd enda.
FJERNET111 Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 mente egentlig videoene i spill siden det er der jeg haar opplevd det..(spes quake 4)litt dårlig forklart i første post.. Men dvdn har jeg ikke prøvd enda. 5364333[/snapback] Quake har det vært sagt i anmeldelser at har dårlig framerate med en del drops, så derfor har ikke jeg en gang tenkt på å kjøpe det. Det er bare dårlig koding av spill som gjør sånt (slik som i PDZ videoene også).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå