Gå til innhold

Bruktmarkedet på hw.no


Anbefalte innlegg

vel, har en del jeg vl at opp om dette markedet..

 

jeg vet ikke med dere, men det er som sagt en del løgnere og svindlere på det markedet.. har heldigvis ikke møtt noen enda, men de finnes.. :p

 

men ikke for å si noe negativt om andre, sier dette bare generelt, hvorfor legger folk ut annonser om å bygge datamaskiner til andre?? folk som sitter på bruktmarkedet eller hardware.no gennerelt kan vel dette? eller?

 

og enkelte annonserer jo slik som elkjøp! "1 gb ram!" "500GB" "sempron 3400+ er det samme som en pentium 4 3.4GHz!" synes bare det er irriterende, og ville bare høre om andre har samme meningene?

 

P.S jeg vil ikke ha navn ellern nick på noen selgere eller kjøpere, er bare te etter meninger..

 

skulle forresten ønske det fantes en svarteliste for bruktmarkedet.. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel, har en del jeg vl at opp om dette markedet..

 

jeg vet ikke med dere, men det er som sagt en del løgnere og svindlere på det markedet.. har heldigvis ikke møtt noen enda, men de finnes.. :p

 

men ikke for å si noe negativt om andre, sier dette bare generelt, hvorfor legger folk ut annonser  om  å bygge datamaskiner til andre?? folk som sitter på bruktmarkedet  eller hardware.no gennerelt kan vel dette? eller?

 

og enkelte annonserer jo slik som elkjøp! "1 gb ram!" "500GB" "sempron 3400+ er det samme som en pentium 4 3.4GHz!"  synes bare det er irriterende, og ville bare høre om andre har samme meningene? 

 

P.S jeg vil ikke ha navn ellern nick på noen selgere eller kjøpere, er bare te etter meninger..

 

skulle forresten ønske det fantes en svarteliste for bruktmarkedet..  :(

5362428[/snapback]

 

 

 

Det er allerede en tråd om dette emnet. Man burde vel fått et karaktersystem på bruktmarkedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...