drugis Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 hei! har innstalert warcraft 3 raign of chaos og nor eg skal spille det så skjer følgende: -logoen me WC3 kommer opp -skjermen blir svart -det kommer ein lyd som nor det kommer feilmeldinger -spillet avsluttes er det noken som veit kva som er galt? og om det er noken som har opplevd lignende. har prøvd å avinnstalert spillet og innstalert det igjen men til ingen nytte, har svært lyst til å spille dette spillet igjen håper på svar
quakie Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 hei! har innstalert warcraft 3 raign of chaos og nor eg skal spille det så skjer følgende: -logoen me WC3 kommer opp -skjermen blir svart -det kommer ein lyd som nor det kommer feilmeldinger -spillet avsluttes er det noken som veit kva som er galt? og om det er noken som har opplevd lignende. har prøvd å avinnstalert spillet og innstalert det igjen men til ingen nytte, har svært lyst til å spille dette spillet igjen håper på svar 5359120[/snapback] Du har vel patchet?
drugis Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 (endret) hei! har innstalert warcraft 3 raign of chaos og nor eg skal spille det så skjer følgende: -logoen me WC3 kommer opp -skjermen blir svart -det kommer ein lyd som nor det kommer feilmeldinger -spillet avsluttes er det noken som veit kva som er galt? og om det er noken som har opplevd lignende. har prøvd å avinnstalert spillet og innstalert det igjen men til ingen nytte, har svært lyst til å spille dette spillet igjen håper på svar 5359120[/snapback] Du har vel patchet? 5359124[/snapback] ja, eller patchen virka litt rar, stod på samisk eller noke men kreves det for å starte spillet da??, har jo innstalert det før? EDIT : prøvde ein til patch, stod att eg måtte re-innstalere spillet for så og innstalere patchen på nytt, gjikk ikkje Endret 30. desember 2005 av drugis
Sluven Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Eg og ein kompis skulle spille Warcraft III....han skulle spille på sin, og eg skulle spille på lillebroren sin pc. Lillebroren hadde ikke spillet selv, så han fikk en *kremt* pirat *kremt* versjon, og når vi skulle spille skjedde det samme omtrent. Spillet hollt på å starte, svart skjerm og alt, så, nei....det funket ikke. Vi prøvde masse rart men vi fikk det ikke til. Så vi gav oss da vi innsåg at pcen var allergisk Men så klart, viss du skal ha det til å funke med patch, så er jeg styggt redd for at du må re-innstallere spillet..
drugis Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 Eg og ein kompis skulle spille Warcraft III....han skulle spille på sin, og eg skulle spille på lillebroren sin pc. Lillebroren hadde ikke spillet selv, så han fikk en *kremt* pirat *kremt* versjon, og når vi skulle spille skjedde det samme omtrent. Spillet hollt på å starte, svart skjerm og alt, så, nei....det funket ikke. Vi prøvde masse rart men vi fikk det ikke til. Så vi gav oss da vi innsåg at pcen var allergisk Men så klart, viss du skal ha det til å funke med patch, så er jeg styggt redd for at du må re-innstallere spillet.. 5359535[/snapback] ok men tingen her er att eg har jo ikkje kopiert spillet, kjøpt!
Sluven Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Jojo...men skal vel strengt tatt vere det samme det...prøv å re-innstaller spillet... btw: du bruker xp?
drugis Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 Jojo...men skal vel strengt tatt vere det samme det...prøv å re-innstaller spillet... btw: du bruker xp? 5359584[/snapback] eg bruker x-p og har re-innstalert eit dusin ganger, får vell finne meg i det
Sluven Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Oj...missforståelse tidligere i tråden ja...det er vel ikke så mye mer jeg kan si verfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå