Wickedlike Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Okey, jeg har akuratt kjøpt meg dette tastaturet Og da hadde det jo vært lit kjekt at man kunne bruke det til det jeg kjøpte det for, og ha spells på G knappene. Den eneste måten jeg har fått til dette på hittil er at jeg har latt G13-G18 tilsvare 1-6 Og da kan jeg jo kaste de 6 første spellene nede på linja der. Jeg kan gjøre slik at G knappene er en spess komando, men hvis jeg setter at G13 skal gjøre dette feks Enter+/cast Fireball(Rank4) Så kaster den jo ikke fireball... Skjønner ikke hvorfor dette ikke funker, hva er det jeg gjør feil her? Og en annen ting jeg lurte på, Når man er Hunter så har man jo en ekstra linje til pet, og på denne linja er det jo bare lagt til en Ctrl+"nummertast" går det ann å få en slik linje selv om man er mage`? da kunne jeg bare satt G knappene til å tilsvare Ctrl+1 osv Takker for all hjelp.
Qwert123 Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 feilen med /cast Fireball(Rank4) kan være at du må ha mellomrom mellom "Rank" og "4", slik som dette /cast Fireball(Rank 4) , tror jeg
Wickedlike Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 Oki jeg skal prøve men jeg kan vel skrive commanden i chatten bare`? Lissom trykke enten, skrive comman, trykke enter, så sender den fireball hvis jeg har et mål?
Wickedlike Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 Får det ikke til med eller uten mellomrom jeg....
Wickedlike Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 Nå fant jeg ut at det ikke gikk an å skrive en command i chatten, men man må gå på macroes i menyen, men da må man jo også dra disse ned på linja ingame, men jeg har ikke plass til alle der på linje 1, men kan jo ha 6linjer men ikke alle samtidig, og jeg kan jo ikke drive å velge mellom linjene ingame... Noen som vet om noen måter man kan få flere linjer nede der ingame, slik som hunter har lissom til pets, men at jeg kan bruke den linja til meg selv. Lasta ned en mod som hette flexbare, men denne skjønte jeg ikke så veldig mye av. Denne skulle gi deg flere linjer der nede men aner ikke hvordan denne fungerer. Takker for alle svar. MvH Martin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå