akarno Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Jeg har spurt om dette før til folk, samt sendt en GM ticket om det med svar om at overføre chars fra account til account ikke går/lar gjøres. Jeg la mitt lille prosjekt om dette på hyllen... Nå - 4 måneder etter - snakket vi litt om dette i guildchat, og guild leaderen vår kjenner visst folk og vet om folk som har fått lov og gjort det. pga grunner som skilsmisse mellom par og liknende. Er ikke aktuellt for meg, men kjenner noen som kunne tenkt seg å få gjort dette... Sååå... Noen som har vert med på at dette har skjedd? Har oppfatning av at forskjellige GMs har gitt forskjellige svar om dette. Kunne også sendt ticket om dette til en GM, men hadde blitt litt dumt...
zebe Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Har spurt GM om dette, har veldig lyst å gjøre det med noen characters jeg har på en annen konto. GM sa at dette ikke kunne gjøres ennå.
Thulian Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Har også hørt om dette og ble fortalt om at det finnes en tre-fire kontoer dette er gjort med på DragonBlight der jeg spiller.. men at det var vist spesielle grunner som måtte ligge til veie for det... Skilsmisse kan vel være en slik grunn anntar jeg... Har en level 20 NE Hunter på en annen konto jeg som hadde vært grei å ha over på hovedkontoen min.. men det har egentlig ikke så mye å si..et par dagers spilling så har jeg en ny lell:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå