9374j Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Hei Jeg har et Club3d ATI Radeon 9800 XT med 256 mb minne. Noen som har peil på hvilke drivere som vil gi mest ytelse for meg? Omega? Standard drivere? Noen spesifikke versjoner?
Magic Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Hei Jeg har et Club3d ATI Radeon 9800 XT med 256 mb minne. Noen som har peil på hvilke drivere som vil gi mest ytelse for meg? Omega? Standard drivere? Noen spesifikke versjoner? 5346695[/snapback] Ingen spesiell grunn til å velge en ikke-standard driver. Du vil få marginal ytelsesøkning (om noen) og kan i værste fall oppleve ustabilitet o.l. Last ned nyeste Catalyst driver (5.12) for flest bug-fixer til spill og aplikasjoner og mest stabilitet. Versjonen med vanlig kontrollpanel er noe raskere og krever mindre systemressurser enn den versjonen med Catalyst Control Center, da den krever en god del mer minne.
02tom Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Hei Jeg har et Club3d ATI Radeon 9800 XT med 256 mb minne. Noen som har peil på hvilke drivere som vil gi mest ytelse for meg? Omega? Standard drivere? Noen spesifikke versjoner? 5346695[/snapback] Ingen spesiell grunn til å velge en ikke-standard driver. Du vil få marginal ytelsesøkning (om noen) og kan i værste fall oppleve ustabilitet o.l. Last ned nyeste Catalyst driver (5.12) for flest bug-fixer til spill og aplikasjoner og mest stabilitet. Versjonen med vanlig kontrollpanel er noe raskere og krever mindre systemressurser enn den versjonen med Catalyst Control Center, da den krever en god del mer minne. 5346724[/snapback] Nå har vel versjon 5.13 kommet ut..men shit au...God Jul:)
sablabra Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Jeg har gode erfaringer med Omega driverene, du burde prøve de . 5.13 har ikke kommet som Omega versjon enda, men det kommer
Magic Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Hei Jeg har et Club3d ATI Radeon 9800 XT med 256 mb minne. Noen som har peil på hvilke drivere som vil gi mest ytelse for meg? Omega? Standard drivere? Noen spesifikke versjoner? 5346695[/snapback] Ingen spesiell grunn til å velge en ikke-standard driver. Du vil få marginal ytelsesøkning (om noen) og kan i værste fall oppleve ustabilitet o.l. Last ned nyeste Catalyst driver (5.12) for flest bug-fixer til spill og aplikasjoner og mest stabilitet. Versjonen med vanlig kontrollpanel er noe raskere og krever mindre systemressurser enn den versjonen med Catalyst Control Center, da den krever en god del mer minne. 5346724[/snapback] Nå har vel versjon 5.13 kommet ut..men shit au...God Jul:) 5346791[/snapback] Det har de vettu. Jeg holder meg ikke akkurat opdatert når det gjelder ATI drivere da jeg har nvidia skjermkort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå