31137 Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 (endret) Har en meget gammel Acer pc som jeg må ta av skjermen for å få limt en liten sprekk i hengslene. Finner ikke noen manual for å åpne den på nett. Så jeg prøver uten noen manual. Har skrudd ut alle skruene, men funderer litt på tastaturet. Er vant til å fjerne tastaturet, men er litt usikker på dette. Finnes det løsninger på bærbare hvor man slipper å fjerne tastaturen for å åpen PC'en? Edit: Fikk åpnet den til slutt.. Var bare et annet deksel som måtte av først.. Edit: Emnetittel endret.. Endret 29. desember 2005 av 31137
minialeks Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Har en meget gammel Acer pc som jeg må ta av skjermen for å få limt en liten sprekk i hengslene. Finner ikke noen manual for å åpne den på nett. Så jeg prøver uten noen manual. Har skrudd ut alle skruene, men funderer litt på tastaturet. Er vant til å fjerne tastaturet, men er litt usikker på dette. Finnes det løsninger på bærbare hvor man slipper å fjerne tastaturen for å åpen PC'en? Edit: Fikk åpnet den til slutt.. Var bare et annet deksel som måtte av først.. 5346190[/snapback] Du, skriv *LØST* på emnetittelen.. Rediger første post, skift tittel.. Hadde blitt så mye lettere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå