Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Grafikk feil. Trenger hjelp. UPDATE: bilde


Anbefalte innlegg

har en type grafikk feil på Nvidia Geforce kort. f.eks på farcry så er bakken svart og det er utrolig overlyst og alt er nesten gult, har nesten samme problem på Guild wars bare at detailer er firkantet osv. Noen som vet ka som kan være feilen? har testet Ati kort og den har ingen problemer bare Geforce kortene har det. har en 7800gtx og 6800gt. Ati korte er x600.

her ser dere et bilde av grafikk feilen.

post-90961-1137072399_thumb.jpg

Endret av PoG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til alle som har lest\leser dette emne'et :)

det kan hende at det ser ut som jeg skriver dialekt eller har en del skrive feil :dontgetit: dere kan bare klage til meg om det e noe dere ikke forstår :) er jo bare 15år gammer (snart 16 :) ) skal prøve å skrive bedre nå :) (hadde æ noen skrive feil der, så vær så snill og si fra :) ) har prøvd å ordne problemet men det er ikke så lett for meg siden det er mine feil :thumbdown: bare rett mine skrive feil om nødvendig :)

Lenke til kommentar
Det er ganske typisk hvis skjermkortet er for varmt eller at det er feil på skjermkortet.

 

Har du mulighet til å prøve det i en annen pc?

5355237[/snapback]

har to forskjellige pc'er, En intel og en amd. tror heller ikke at skjermkortet e for varmt. 40,50 grader er vel ikke så varmt?

Lenke til kommentar
Det er ganske typisk hvis skjermkortet er for varmt eller at det er feil på skjermkortet.

 

Har du mulighet til å prøve det i en annen pc?

5355237[/snapback]

har to forskjellige pc'er, En intel og en amd. tror heller ikke at skjermkortet e for varmt. 40,50 grader er vel ikke så varmt?

5355250[/snapback]

Skjermkort skal tåle 60 grader uten at det er fare.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...