KingAFW Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Hei Jeg har installerte Windows 2000 på maskina mi forrige uke, og jeg fikk bredbånd installert for et par dager siden. Når jeg browser med Explorer får jeg ofte en eller annen reference error eller ett eller annet, og så spør systemet meg om jeg vil kjører debug. Da kommer inn i ett eller annet program jeg ikke har noe som helst greie på :smile: Hvis jeg svarer nei til å debugge kommer det en ny referencefeil og jeg får samme spørsmålet på nytt. Får å komme meg videre må jeg ctrl-alt-del systemet og stenge explorer. Jeg har oppgradert til Service Pack 3, og IE5.5 med diverse oppdateringer uten at det hjalp på problemet.. Er det noen som vet hva som er feilen, eller hva jeg får gjort med det uten å bruke en annen browser eller å installere Windows på nytt. -KingAFW
hva_som_helst Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Dette er en løsning som funker i XP: Fra IE velg Tools->Internet Options->Advanced. Huk av for 'Disable script debugging'. Dette burde også funke i win2k. Hvis dette ikke funker er det nærliggende å tro at reinstallering av ie kan være en løsning. _________________ Arvid Klavenes [ Denne Melding var redigert av: Arvid Klavenes på 2002-09-06 17:07 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå