Gå til innhold

Hvilket PSP-spill bør jeg kjøpe?


Dragon Hunter

Anbefalte innlegg

Anbefaler Wipeout sterkt! Om du liker rask racing vil du like Wipeout. Det kommer også ofte oppdateringer som gir flere baner og fartøyer.

 

Om du liker Metal Gear og strategi kommer du til å elske Metal Gear Ac!d, i alle fall om du ser på dette som et helt nytt spill og ikke et MGS-spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hørt gode ting om

Archer Maclean's Mercury

Sikkert mange som har spilt et lignende spill i leketøyversjon når de var liten. Du skal styre en kule gjennom en labyrint ved å tippe flaten som kulen ligger på.

 

Bare at her er kulen byttet med en flytende metall kule som kan deles opp i flere og så skal man vist ta bosser og fiender :p. Det har faktisk fått gode omtaler og gode karakterer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan anbefale Ridge Racer noe av det beste jeg har testet på PSPEN

 

Liker derimot ikke Twisted Metal: Head on, ble svært skuffet. Når det kommer til Pursuit Force er dette også et svært bra spill, men grunnet en helt mongis vansklighetsgrad er spillet stort sett slik at du må kjøre om baner flere ganger. Dette gjør at man blir så frustrert at man etterhvert finnder det godt å putte PSP-en til side... Men forsatt et spill som er kjøpsverdig, da det leverer en svært god spillopplevelse når det ikke er frustrerende.

 

Wipeout, desverre synes jeg at kanskje dette er det mest skuffende spillet jeg har testet til PSPen, svært mange gode anmeldelser til dette spillet gjorde at det ble hypet no sinnsykt etter min mening.

 

WRC, et godt spill, men når ikke Ridge Racer...

 

Jeg anbefaler kjøp av Ridge Racer til alle som ikke ahr det fra før.

Har ikke testet Lemmings, men kan si at er det verdt å kjøpe Pursuit Force uansett.

 

PS: Til dere som skal kjøpe Ridge Racer, så kan dere ta kontakt med meg på [email protected], har et ubrukt Ridge Racer spill til salgs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...