Edmund Blackadder Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Heisann. Plutselig en dag, så var hele pcen min mørk. Det bare kom plutselig og jeg har gjort alt jeg kan for å fikse det, og på desktop osv har det gått greit, men på filmer og spill så er det fortsatt mørkt selv om settingsene er på det lyseste. Så jeg gikk inn på ATI Control Center for å fikse det også. Jeg tar på Color, og så på 3D fullscreen. Her tar jeg masse langt opp slik at det skulle vært lyst nå i spill men det er fortsatt mørkt. Og en annen ting når jeg tar på Video, og så på Overlay/VIDEOVISION eller noe sånt, så er det umulig å forandre det som er der. Hadde altså tenkt å få "gamma"en opp som var ganske langt nede der men det er umulig å skifte noe. Går ikke an å bevege noe, alt er grått. Hjelp!!
trolør Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Du kan stille Video under "Video"... Kjører du OpenGL eller Direct? Har du stillt på lyset på selve skjermen.. På de fleste skjermer kan du bruke "Gjennopprett Fabrikkinstillinger". Prøv dette...
Edmund Blackadder Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Skrevet 24. desember 2005 Går ikke an å endre lys på selve skjermen, den tilbakestill greien funker heller ikke fordi det blir bare verre når jeg tar den på. Det var egentlig den som startet problemene i utgangspunktet. Og det går ikke an å stille Video instillinger normalt men jeg fant ut at du kunne bare konfigurere mens du streamet en film....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå