Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

selvom det ikke ser så bra ut. jeg pleier ikke gjøre det.

Endret av TSP
fjernet bilde
Skrevet
Får heller ta en zigar og spize ozt og kjekz hvis det er så klasse over deg, tror virkelig ikke snus er noe for deg da :)

7808753[/snapback]

Jeg tar meg gjerne en Cigar og spiser ost og kjeks :cool:

Skrevet
Denna gangen blei det en Nick And Jonny porsjon :whistle:

Veldig god, men den var ikke så sterk som jeg hadde trodd :hmm:

Er jeg den eneste som synes at det ett hint av lime i den?

Skrevet
Jeg har snusa i nesten ett år nå. men jeg merker ikke noe. har noen en sterk snus som man kan merke?

7833138[/snapback]

Det var årets :whistle:

Skrevet (endret)
Jeg har snusa i nesten ett år nå. men jeg merker ikke noe. har noen en sterk snus som man kan merke?

7833138[/snapback]

du kan jo prøve litt selv.. kjøp alt det du får tak i og test litt ;)

og da finner du ut hva de smaker og hvordan de er og da slepper du å spørre her på forumet.

Endret av thaLapp
Skrevet

Vil nok funke svært dårlig, i og med at THC (virkestoffet i cannabis) er et oljeløselig stoff, og derfor ikke tas opp via slimhinnene i munnen. Det eneste blir vel hvis man svelger "blandingen" man har under leppa.

Skrevet

Har lenge tenkt på å ta en tur til sverige og hamstre snus. Hvordan er det med regelen om at de ikke kan ta fra deg bokser som du har på deg og har åpnet? Hadde en tanke på å ta med litt tomme bokser og ta en snus av hver boks og legge i en tom boks. Så f.eks teiper man alle boksene til kroppen, og man har mirakuløst sluppet over med muligens flere kilo snus, lovlig. Og, hvordan funker dette hvis man er mindreårig?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...