Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
synes dere at onyk lukter vaskemiddel sånn for bad og kjøkken ?? med litt sitron? jeg synes det..

7715697[/snapback]

Kanskje fordi det sitron smak da?

Skrevet

tar meg en prell! om jeg i det hele tatt sier noe da! har ikke noe behov for og innformere alle andre om at jeg skal bake meg en snus akkurat :p hvertfall ikke vanlighvis

Skrevet (endret)

Man blir fort lei av tranbær, har blitt det jeg, og jeg har ikke snust mer enn et par bokser av tranbær...

Jeg sier: får væll ta meg en præll væll

Endret av prellmaster3000
Skrevet (endret)
Det er like mye nikotin i skruf som i general. Mulig Nikotinen i skruf blir tatt opp fortere eller noe lignende, slik at man får mer effekt.

7715917[/snapback]

Har du noen kilder til det? Ja, jeg maser mye om kilder nå, men vil gjerne vite hvor dere har dette fra. Har nå sjekket på buysnus.com og der står det at Skruf Stark Løs er 10% sterkere enn vanlig Skruf Løs og at Skruf Stark Portion er 30% sterkere enn vanlig Skruf Portion.

Endret av 3raz3r
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Det har ikke blitt forbudt.

Skrevet
Mulig jeg tok feil...

Link

7716317[/snapback]

Nykommeren Skruf, som i fjor ble lansert i Norge, inneholder hele 45 prosent mer nikotin enn Gustavus, og nesten like mye mer enn tradisjonelle General.

For meg virker det som det står der at Skruf er nesten 45% sterkere enn General, eller tar jeg feil?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...