Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
La oss håpe Prince dritten kommer av markedet asap. Noen nye merker hadde ikke gjort meg noe å prøve.

7593875[/snapback]

Nei, hadde ikke det. Den Offroad(?) som Trevakt pratet om i går må testes. Den hørtes god ut.

Skrevet
La oss håpe Prince dritten kommer av markedet asap. Noen nye merker hadde ikke gjort meg noe å prøve.

7593875[/snapback]

Nei, hadde ikke det. Den Offroad(?) som Trevakt pratet om i går må testes. Den hørtes god ut.

7593923[/snapback]

Hater å prøve nye ting? :!: Drømmer om å prøve offroad jeg også. Tenker jeg skal lete som en gud etter den når jeg kommer meg til en eller annen "stor"by.

Skrevet
Hater å prøve nye ting? :!:  Drømmer om å prøve offroad jeg også. Tenker jeg skal lete som en gud etter den når jeg kommer meg til en eller annen "stor"by.

7594011[/snapback]

jeg nei, liker å prøve nye ting jeg. Men kjedelig å prøve noe nytt, også er det ikke noe godt :p

Skrevet
Uff, sår under leppa nå, snusa konstant i 3 dager nå.. ut og inn med prell hele tia..

7596264[/snapback]

Ikke bra. Vel, no pain, no gain :p Ahh, får 3 bokser med General Løs i morgen :D

Skrevet

snus boks i sølv..putter rett og slett hele snus boksen i en annen boks som er jævli stilig..sølv med en viking på :D en kamerat fikk det i julegave. må skafe meg det ass

Skrevet

Vel, nå har jeg vært uten snus i hele dag. Og kjenner trangen er ganske stor nå! Gud, hva ville jeg ikke gitt for en stor prell med General akkurat nå :love: Men blir heldigvis kjøp i morgen.

Skrevet (endret)

Jeg skulle ønske tråden ikke var fylt med:

Jeg skulle ønske tråden ikke var fylt med:

åhhh, jeg har lyst på snus nå! greide en hel dag uten!!

noen som er enige?

7597152[/snapback]

Noen som er enige?

Er jo tross alt en Snus-tråd. Og har man ikke snusa en dag, og skriver det. Så er det relevant. Da det heller ikke står noe om hva man kan skrive i første innlegg, så vil jeg si man har stor frihet.

Endret av 3raz3r
Skrevet

Men for å sørge for at denne tråden _ikke_ blir stengt pga way to much OT. Så lurer jeg på. Hva er din værste ikke snus opplevelse. Altså hvor lenge har du greid å ikke leve uten snus og hvor hardt var det? Eller er det bare meg her, som er totalt avhengi av konstant prell?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...