Gå til innhold

d347prt (Regedit key)


Anbefalte innlegg

Kom over en topic i et forum (http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=115150) hvor jeg kunne lure SecuROM5 til å tro at jeg ikke har virtual drives slik at jeg kunne spille KOTOR2 (og ja, jeg HAR orginalen :) ) uten det evindlige CD-helv*te. Fikk det imidlertid ikke til å fungere.

 

Etter å ha startet maskinen på nytt var nettverkskoblingen min borte, og jeg kunne ikke se noe i Device Manager. Aldri opplevd noe lignene, men tenkte for ut hva problemet kunne være. Prøvde å legge inn backup'en av hele registeret mitt, men error. Jaja, manuelt tenkte jeg. Satt igang med å tilbakestill de innstillingene som jeg gjorde. Nå har jeg nettverk igjen, men lyden er borte (har ikke noe lydkort tydeligvis, selv om jeg har det, og det er innstallert :| )

 

Problemet:

 

Da jeg skulle sette alle innstillinger tilbake, var det én key jeg har mistet kontroll over... "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Sevices\d247prt" Får ikke gjort noe. Ikke slette den, ikke endre tilgang, ikke rename. Selv ikke i SafeMode. INGENTING. Og jeg skal vedde på at den kødder med meg.

 

Noen som kan hjelpe?

 

 

EDIT: Haha. Der ser man. Fikset det selv med en gang etter posting. Etter timer med prøving og feiling. Er ikke helt sikker på hva jeg gjorde. Men kontroll er oppnådd.

Endret av Nisselord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...