Gå til innhold

Irriterendes lagg på Most wanted!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Når jeg spiller most wanted opplever jeg av og til noen veldig irriterendes lagg. Er det noen andre som har opplevd dette ? Er det en bug i spillet eller noe, som blir fikset i en update ? Og ja jeg har bra nok hw.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ATI skjermkort? Jeg har ett 9800pro kort, og opplevde at fps datt ned til rundt 10fps i en 20sek tid en gang i blandt, dette løste seg ved å degradere driverne til cat 5.6. Patchen løste ikke dette, har ikke testa med de nye 5.13 driverne

Skrevet
har du prøvd å Skre ned grafikken?

fikk spele idag og spelte det

testa det 4-5 gonge så fant eg ut hva som passte maskinen min

5330315[/snapback]

Har prøvd et par forskjellige innstillinger, men kan teste flere da. Hwen min: Skjermkort: xfx geforce 7800 gt, cpu: amd 64 3700 + og 1 gb ram. Kjører glatt på call of duty 2. Så skulle ikke være noe problem med most wanted vil jeg tro ?

Skrevet
Har du ATI skjermkort? Jeg har ett 9800pro kort, og opplevde at fps datt ned til rundt 10fps i en 20sek tid en gang i blandt, dette løste seg ved å degradere driverne til cat 5.6. Patchen løste ikke dette, har ikke testa med de nye 5.13 driverne

5330342[/snapback]

Hei. Nei har ikke ati. du ser hwen på posten over

Skrevet

får det jeg og! når jeg spilte med 9800xt hadde jeg bra fps, plutselig henger det eller hakker om du vil her , skjermne henger igjen et kort øyeblikk så fortsetter den.så blir den bra igjen før det skjer på nytt, etter at jeg fikk x850xt går er fpsen høyere, men laggen er der fortsatt, kjører fear på rimlig mye bedre grafik helt laggfritt, så er nok ikke maskina mi, virker som det er bugs eller memory leaks. har ikke oppdatert nfs, mulig de har fiksa det allerede, men jeg gidder ikke spille det mer uansett, altfor ensformig

Skrevet

Samme problem her. Spillet lagger i 10-20 sek, funker i 5 sek, deretter ny laggrunde. Så etter et par runder blir det bra igjen. Har 9800pro, 3200+, 1024 mb ram. Innstallerte nettopp Cat 5.13 i håp om at det skulle fikse problemet, men neida...

Fant ut at hvis jeg minimerte vinduet, for så å åpne det igjen, funka det glatt. Men det er fortsatt utrolig irriterende når det før kommer

Skrevet
får det jeg og! når jeg spilte med 9800xt hadde jeg bra fps, plutselig henger det eller hakker om du vil her , skjermne henger igjen et kort øyeblikk så fortsetter den.så blir den bra igjen før det skjer på nytt, etter at jeg fikk x850xt går er fpsen høyere, men laggen er der fortsatt, kjører fear på rimlig mye bedre grafik helt laggfritt, så er nok ikke maskina mi, virker som det er bugs eller memory leaks. har ikke oppdatert nfs, mulig de har fiksa det allerede, men jeg gidder ikke spille det mer uansett, altfor ensformig

5344978[/snapback]

Det er rart det der.. Har ikke funnet ut av det enda. Hadde vært fint om noen visste om de fiksa dette i en update eller noe ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...