Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NextGenTel ustabil båndbredde?


T2

Anbefalte innlegg

Jeg har i de siste dagene merket at båndbredden på ADSL linjen min fra NextGenTel har meget varierende hastighet. Jeg kan kjøre Speedometeret på ITAvisen og båndbredden varierer fra 700 - 3500 kbits/s.

 

Akkurat nå er linjen mine nede i 762 kbit/s. Den skal normalt være 3500 kbits/s.

 

Er det noen andre som har merket tilsvarende problemer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har sikkert noe med oppgraderingen av linja de å gjøre. Men det er ikke verre å sende en mail til Nexgentel å spørre.

 

NGT har blitt mye bedre på kundeservice i det siste. Jeg sende en mail til de å sa att linje kapasiteten var litt under den oppgitte. Dette var i ni tiden på kvelden, fikk svar på denne innen en halv time. Sende også ett svar på denne mailen, fikk også svar på denne ganske raskt. Og det ente med at jeg fikk den skikkelige linje hastigheten :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har i de siste dagene merket at båndbredden på ADSL linjen min fra NextGenTel har meget varierende hastighet. Jeg kan kjøre Speedometeret på ITAvisen og båndbredden varierer fra 700 - 3500 kbits/s.

 

Akkurat nå er linjen mine nede i 762 kbit/s. Den skal normalt være 3500 kbits/s.

 

Er det noen andre som har merket tilsvarende problemer?

5326084[/snapback]

 

Vi ahr nextgentel og har hatt ekstremt stor variasjon. Dette har vart i ca. 1 måned, og ser også ut til å forsterkes etter hvilken browser vi bruker.

 

For å si det sånn er det enda større forskjeller på Mozilla og IE nå for tida.

 

Eg fatter ikke ka som e galt, men det har hendt før og gikk over av seg selv etter en lengre periode med vas.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...