Vagaprog Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Hvordan tilbakestiller jeg en backup,og hvilken cd er det jeg skal bruke når jeg må restarte pc'en?
Admin'c Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 1. installer norton ghost 2. lag ghost diskett 3. boot med ghoostdiskett 4. følg instrukser EVT. 1. stapp i ghostcd og boot fra den 2. følg instrukser (pleier å være disk->from image og pek til gho image, hvis du laget som partisjon er det partition->disk)
Vagaprog Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Skrevet 22. desember 2005 Men hvordan lager jeg ghost diskett?...takk for svar
Admin'c Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 start->alle programmer->norton ghost 2003->ghost->ghost utilities->norton ghost boot wizard->så velger du det som passer deg, er hundrevis av måter å gjøre det på, jeg aner ikke hva som er lettest for deg. Bruker selv en blanding av nettverk og cd/dvd
Vagaprog Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Skrevet 22. desember 2005 jeg bruker ghost 10....hva gjør man da??....vanlig cd da eller....det jeg tror jeg har problemer med...er å boote opp ghost i dos....
Admin'c Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 ghost 10 har jeg ikke prøvd, men som sagt så er cdn bootbar (til 2003 iallefall) så da er det bare å fortelle bios at den skal starte fra cdrom, sette i cdrommen og fortsette.
Vagaprog Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 det hadde vært fint med svar....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå