Gå til innhold

Trenger hjelp til hvilken jeg kan kjøpe.


Anbefalte innlegg

Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger:

 

Funksjoner:

-Kalender: Ja

den bør være Enkel/profesjonell (begge deler, mest enkel)

-MMS: Ja

-GPRS: Ja

-EDGE: Ja

-JAVA:Ja

 

 

 

Form:

-Klapp/"vanlig" (ett fett, tenker ikke så mye på formen)

-Vekt: Uvesentlig, men den skal ikke akkurat vært murstein

-Antenne: nei, uff, det er ut

 

Skjerm

- Farge

-Over 65000 farger

-Størrelse på skjerm: på størrelsen som nokia 3230

-Touchscreen: nei

 

Pris:

Jeg har mellom 1000 og 2000 kroner til rådighet. (max 2000kr men 100-200kr over går greit).

Med abonnementsbinding: NEI

 

Diverse:

-Merke: Nokia, Samsung eller Sony Ericsson

Kamera: Ja :thumbup:

-Videokamera: Ja

-Symbian: uvesentlig, har aldri vært borti det.

-Infrarød port: Ja

-Blåtann (Bluetooth): Ja

-Internminne: over 10mb i hvertfall

-Minnekort: Ja, seff

-MP3: Ja, det må jeg ha

-Radio: Nei, uvesentlig

-UMTS: hva er det ? :hmm:

-Triband: uvesentlig

 

Er det noen som har tips til hvilken som passer blinken for meg?

 

mere tror jeg nesten jeg ikke har å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ingen som vet? jeg er så utrolig usikker på hvilken mobil jeg skal kjøpe! jeg trenger helst med minnekort.. hvis ikke hadde det vært greit med masse internt minne..

men jeg får vel gå for egenhånd hvis ikke jeg får hjelp her!  :(

5329952[/snapback]

 

Hei. Synd at du ikke har Siemens på lista di. For til rundt 2000 kr så får du Siemens M75 med minnekort, og kamera og mp-3. Den er også vann og støtsikker. Ellers så går jo C75 også. Hva med Nokia 3230 da? Men Siemens har ikke EDGE da :(

Lenke til kommentar
ingen som vet? jeg er så utrolig usikker på hvilken mobil jeg skal kjøpe! jeg trenger helst med minnekort.. hvis ikke hadde det vært greit med masse internt minne..

men jeg får vel gå for egenhånd hvis ikke jeg får hjelp her!   :(

5329952[/snapback]

 

Hei. Synd at du ikke har Siemens på lista di. For til rundt 2000 kr så får du Siemens M75 med minnekort, og kamera og mp-3. Den er også vann og støtsikker. Ellers så går jo C75 også. Hva med Nokia 3230 da? Men Siemens har ikke EDGE da :(

5330016[/snapback]

 

egentlig så er det samma for meg hva slags merke det blir!

Siemens M75 kommer altid opp når jeg går på mobilsøg og prisguide på amobil.no

hva synes dere om den?

 

Nokia 3230 er høyest på lista mi, men det er mange som sier at det er så mye feil med den, så blir jeg mere usikker.

 

det er vanskelig å velge ny mobil når en bare har 2000kr tilgjengelig

Endret av Fredrik Matt
Lenke til kommentar

Jeg har hatt flere Siemens før. De var veldig bra, og streika aldri. Siemens M75 er ganske bra mobil. Du finner test av den her på amobil. Ellers så finnes det tester på www.club-siemens.net. Har sett den og prøvd den og den er ålreit. Ok skjerm og kamera, og minnekort. Støt og vannsikkert deksel gjør den veldig robust. Jeg vurderte den mob veldig sterkt da jeg skulle kjøpe ny mobil tidligere i høst. Prøv den først. Sjekk om den passer for deg. :)

Lenke til kommentar
Jeg har hatt flere Siemens før. De var veldig bra, og streika aldri.  Siemens M75 er ganske bra mobil. Du finner test av den her på amobil. Ellers så finnes det tester på www.club-siemens.net. Har sett den og prøvd den og den er ålreit. Ok skjerm og kamera, og minnekort. Støt og vannsikkert deksel gjør den veldig robust. Jeg vurderte den mob veldig sterkt da jeg skulle kjøpe ny mobil tidligere i høst. Prøv den først. Sjekk om den passer for deg.  :)

5330164[/snapback]

 

takk for svar! jeg skal teste den og sette den på lista mi! ;)

 

men er det flere som vet noen andrE ?

Endret av Fredrik Matt
Lenke til kommentar

Du skriver i første post at du vil ha EDGE. M75 har ikke det såvidt jeg kan se her på amobil i hvertfall.. (har ikke sjekka andre steder). For meg høres 3230 ut som et bra alternativ. Har aldri prøvd den, men jeg inbiller meg at den er undervurdert.. I hvertfall hvis du tenker pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...