meastp Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 (endret) Hei Uansett hva jeg forsøker, får jeg følgende feilmelding: meastp@ubuntu:~/.wine/drive_c/RA2$ wine RA2.exe X Error of failed request: BadMatch (invalid parameter attributes) Major opcode of failed request: 1 (X_CreateWindow) Serial number of failed request: 23 Current serial number in output stream: 30 Kjører Ubuntu Breezy Endret 22. desember 2005 av meastp
Palme Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Hvilken distro? Har du installert via pakkesystemet eller har du snikret det sammen selv?
meastp Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Skrevet 22. desember 2005 Kjører fortsatt Ubuntu Breezy. Wine har fungert utmerket tidligere, men plutselig satt den seg på bakbeina.
Palme Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Må lære meg å lese HELE innlegget før jeg spør.. Men regner med at du har prøvd en enkel reinstall av wine?
meastp Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Skrevet 22. desember 2005 Mais oui, uten at det hjalp noe.
Lasse 90 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg har også et problem med wine så jeg poster det her istedefor å lage en ny tråd. Altså, problemet er at når jeg prøver å kjøre gta 1 så får jeg denne feilmeldingen: MGL Fatal Error! Error 268.473. Cannot find a suitable display mode Datan er en gammel haug men den burde takle gta 1. (sjekk profil for hw) Hva skal jeg gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå