xadox Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Hei! Jeg har koblet til alt slik det skal... Alt fungerer som det skal men laptopen kødder litt... Når jeg står 2-3 meter unna routeren med laptopen fungerer den som den skal men når jeg flytter meg 5-6 meter unna kutter den... merkelig.. Stasjonære se kobler over routeren med kabel og fungerer som den skal... Jeg har en D Link 624 router.
Stinmaker Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Hei! Jeg har koblet til alt slik det skal... Alt fungerer som det skal men laptopen kødder litt... Når jeg står 2-3 meter unna routeren med laptopen fungerer den som den skal men når jeg flytter meg 5-6 meter unna kutter den... merkelig.. Stasjonære se kobler over routeren med kabel og fungerer som den skal... Jeg har en D Link 624 router. 5322612[/snapback] Har du prøvd med forskjellige kanaler på rutren , kan hende du har noen forstyrelser. anbefaler også legge inn nyste driver for nettverkskortet i laptop hvis det ikke er gjort.
Bervenoz Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Hei! Jeg har koblet til alt slik det skal... Alt fungerer som det skal men laptopen kødder litt... Når jeg står 2-3 meter unna routeren med laptopen fungerer den som den skal men når jeg flytter meg 5-6 meter unna kutter den... merkelig.. Stasjonære se kobler over routeren med kabel og fungerer som den skal... Jeg har en D Link 624 router. 5322612[/snapback] Har du prøvd med forskjellige kanaler på rutren , kan hende du har noen forstyrelser. anbefaler også legge inn nyste driver for nettverkskortet i laptop hvis det ikke er gjort. 5322656[/snapback] Sett det Porblemet Før Du kan Prøve og resete Rutern og se om det går. Eller så må du bytte den. Det gjordet jeg. Hvor gammel er denne d-linken( )
norbat Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Prøv å reinstaller driveren til det trådløse kortet ditt på pc'en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå