Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med trådløst nettverk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har koblet til alt slik det skal... Alt fungerer som det skal men laptopen kødder litt... Når jeg står 2-3 meter unna routeren med laptopen fungerer den som den skal men når jeg flytter meg 5-6 meter unna kutter den... merkelig.. Stasjonære se kobler over routeren med kabel og fungerer som den skal...

Jeg har en D Link 624 router.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg har koblet til alt slik det skal... Alt fungerer som det skal men laptopen kødder litt... Når jeg står 2-3 meter unna routeren med laptopen fungerer den som den skal men når jeg flytter meg 5-6 meter unna kutter den... merkelig.. Stasjonære se kobler over routeren med kabel og fungerer som den skal...

5322612[/snapback]

Har du prøvd med forskjellige kanaler på rutren , kan hende du har noen forstyrelser. anbefaler også legge inn nyste driver for nettverkskortet i laptop hvis det ikke er gjort.

Skrevet
Hei!

5322612[/snapback]

Har du prøvd med forskjellige kanaler på rutren , kan hende du har noen forstyrelser. anbefaler også legge inn nyste driver for nettverkskortet i laptop hvis det ikke er gjort.

5322656[/snapback]

Sett det Porblemet Før Du kan Prøve og resete Rutern og se om det går. Eller så må du bytte den. Det gjordet jeg.

Hvor gammel er denne d-linken( :thumbdown: ) :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...