AndreasI Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Hei. Jeg har kjøpt x-box med trådløs nettverksadapter. Jeg tenkte å spile hjemme i julen ved å koble meg til det trådløse nettverket i huset. Jeg finner nettverket og taster inn riktig kode, men når jeg tar "test media connection" står det "not connected" bak wireless network. Jeg har en DI-624+ D-link ruter.. Kan noen redde julen min? mvh Andreas
NightWolfie Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Hei. Jeg har kjøpt x-box med trådløs nettverksadapter. Jeg tenkte å spile hjemme i julen ved å koble meg til det trådløse nettverket i huset. Jeg finner nettverket og taster inn riktig kode, men når jeg tar "test media connection" står det "not connected" bak wireless network. Jeg har en DI-624+ D-link ruter.. Kan noen redde julen min? mvh Andreas 5318924[/snapback] har selv den routeren, måtte oppgradere firmware. Gjør det først hvis du ikke har gjort det
AndreasI Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 Hei. Jeg har kjøpt x-box med trådløs nettverksadapter. Jeg tenkte å spile hjemme i julen ved å koble meg til det trådløse nettverket i huset. Jeg finner nettverket og taster inn riktig kode, men når jeg tar "test media connection" står det "not connected" bak wireless network. Jeg har en DI-624+ D-link ruter.. Kan noen redde julen min? mvh Andreas 5318924[/snapback] har selv den routeren, måtte oppgradere firmware. Gjør det først hvis du ikke har gjort det 5319339[/snapback]
AndreasI Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 Hei.. Jeg har nå oppdatert firmware og har versjon 2.08 fra 3. aug 2005. Jeg har fortsatt det samme problemet. Oppdateringen lastet jeg ned fra: http://www.dlink.no/?go=gNTyP9Cip9RLIC4ASt...q4sNJwhMa5n6jss Jeg installerte bare den første oppdateringen siden den lignet på den jeg hadde. Vet ikke hva HW/A-oppdateringen gjør. Trenger jeg denne også? mvh Andreas (Beklager svaret som kom over. Serveren var overbelastet og ødela litt)
Norseman1968 Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Hei. Jeg har kjøpt x-box med trådløs nettverksadapter. Jeg tenkte å spile hjemme i julen ved å koble meg til det trådløse nettverket i huset. Jeg finner nettverket og taster inn riktig kode, men når jeg tar "test media connection" står det "not connected" bak wireless network. Jeg har en DI-624+ D-link ruter.. Kan noen redde julen min? mvh Andreas 5318924[/snapback] Hei! Jeg har samme router som deg og har aldri fått den til å fungere trådløst til xbox 360. Jeg sendt spørsmål til D-link norge og fikk til svar at den ikke var kompatibel med xboxen. Nå bruker jeg en eldre 3com router som fungerer bra.
NightWolfie Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Er vel bare snakk om å åpne porter, er det ikke?
trondtrond Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 du må danse rundt i en i en sirkel ogpåkalle super-guden.. han fikser det for deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå